Forks Bloodbank
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.

Peter Facinelli (Carlisle)

+10
Nikki1402
fivestars
Sam Cullen
RosalieHale
edward_cuLLen
Sparkles
angel_of_shadows
mella
Nina
jassi
14 verfasser

Seite 7 von 8 Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Weiter

Nach unten

Bist du mit Peter Facinelli als "Carlisle" zufrieden?

Peter Facinelli (Carlisle) - Seite 7 Wahlanzeige79%Peter Facinelli (Carlisle) - Seite 7 Wahlanzeige 79% 
[ 251 ]
Peter Facinelli (Carlisle) - Seite 7 Wahlanzeige15%Peter Facinelli (Carlisle) - Seite 7 Wahlanzeige 15% 
[ 46 ]
Peter Facinelli (Carlisle) - Seite 7 Wahlanzeige0%Peter Facinelli (Carlisle) - Seite 7 Wahlanzeige 0% 
[ 1 ]
Peter Facinelli (Carlisle) - Seite 7 Wahlanzeige6%Peter Facinelli (Carlisle) - Seite 7 Wahlanzeige 6% 
[ 18 ]
 
Stimmen insgesamt : 316
 
 
Umfrage beendet

Peter Facinelli (Carlisle) - Seite 7 Empty Re: Peter Facinelli (Carlisle)

Beitrag  Gast Mo 12 Okt 2009, 17:28

Ich mag diesen Schauspieler und ich liebe ihn in der Rolle von Carlisle. Meiner Meinung nach hätte man keinen besseren für die Rolle finden können.

Gast
Gast


Nach oben Nach unten

Peter Facinelli (Carlisle) - Seite 7 Empty Re: Peter Facinelli (Carlisle)

Beitrag  Gast Mo 12 Okt 2009, 18:38

Ja Peter ist echt der perfekte Carlisle. Obwohl Ich seine Stimme nicht mag - wenn ich Twilight auf Englisch gucke muss Ich bei seinen Szenen immer voll ablachen.
Aber er ist an sich auch toatl symphatisch - bei Interviews und so weiter. Immer ein lustiger Spruch auf den Lippen! Peter Peter Facinelli (Carlisle) - Seite 7 160484

Gast
Gast


Nach oben Nach unten

Peter Facinelli (Carlisle) - Seite 7 Empty Re: Peter Facinelli (Carlisle)

Beitrag  Gast Di 27 Okt 2009, 22:29

Twilight Watch: A Conversation With Peter Facinelli

Having featured the members of Twilight’s Wolf Pack last week, VF.com is switching its allegiance to vampires. On a frigid day in New York City, I caught up with actor Peter Facinelli in between his “medical” commitments—he plays a human doctor on Showtime’s Nurse Jackie and a bloodsucking one, the 400-year-old Dr. Carlisle Cullen, in the Twilight saga—to discuss how New Moon differs from the first Twilight movie, his role as a father figure on and off the set, and what he really thinks of his fellow vampires.
[...]
Speaking of family, will you please give me one word to describe each of the Cullen clan actors starting with Kellan Lutz?
- Ok. [Laughs] Goofy!

Nikki Reed:
- Complex.

Jackson Rathbone:
- Artistic.

Kristen Stewart:
-Sweet.

Elizabeth Reaser:
-Awesome.

Ashley Greene:
-Pixie-ish, she’s like a fairy—she’s so light on her feet. Bubbly, that’s the word.

Rob Pattinson:
- Mmm, Rob. Rob’s a good one. It’s hard to narrow down to one. So many words come to mind! Brooding, tortured … but he’s a good kid. What’s the word for a solidly good guy?

Solid?
-Solid. He is. He’s solid.

Finally, what your word of the day?
- Cold!

Klick* um das ganze Interview zu lesen.

Gast
Gast


Nach oben Nach unten

Peter Facinelli (Carlisle) - Seite 7 Empty Re: Peter Facinelli (Carlisle)

Beitrag  Gast Mi 28 Okt 2009, 00:56

mystica schrieb:Nikki Reed:
- Complex.

Interessant. Was will uns das sagen, Peter? kicher

Gast
Gast


Nach oben Nach unten

Peter Facinelli (Carlisle) - Seite 7 Empty Re: Peter Facinelli (Carlisle)

Beitrag  Gast Fr 30 Okt 2009, 19:14

Peter was over here in Ireland in July and did this interview with Paul Byrne.